Appen funkar inte änu...

Men får gå in på internett o in på blogg.se så. Lite jobbigt men skitsamma.. vaknade inte av väckarklockan så kom upp vid 8 o skulle åka vid 9 o hade ju inte knoppat eller nått med Caramis, haha bra där Elin. Men kom iväg nu vid 20 över 9 ist... Åhhhh får damp på denna skiten för den rättar en hela tiden även om man skriver rätt? Hahaha åh palla nä men aa..
 
iaf så ska ju jag rida en LB:1 o en LA:1 bara för att Samba är där, åhh så sjukt Längesen jag träffade lillgosen. Men d ska bli kul o se dom i dressyren då ja bara sätt dom hoppa. Så om jag inte rider helt som en kratta då så lär jag ju antagligen ta vinst i båda om inte dommarn inte gillar mig. XD haha, nä men ska rida bra, inget jävla slarvridning. Yaya, vet inte va mer jag ska skriva så hörs later on :)
muppbild från igår xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0