bad desicions make good stories

tjooo alla, blogg.se appen har inte funkat så har inte kunnat uppdatera då jag inte har haft nån tid o sätta mig vid datan förän nu. haha sjukt sur va jag xd så vi får hoppas den funkar imon iaf för kommer ju typ inte va hemma alls typ, eller jo men vettefan när jag kommer hem bara, tror jag skulle va mä Gwenn imon eller aa tror hon skulle sova här eller nått :) 
 
 
dagen idag va sjukt seg i skolan men gick ändå fort, hahaha åh d NO-provet kan ju ta o kasta sig nånstans. siiick va jag hatar skolan......... men näää palla snacka om skolan, men serri måste ta tag i d NUUU, ajja bajjja t o slarva ELIN. haha åhnej  va jobbig jag e nu va. haha, men shit va bra dressyrträningen gick idag aso! Temat denna veckan va slutor o hon gick som en klocka, fick verkligen dit henne där jag ville ha henne, hon hängde inte i bettet eller nått o fick jättemycke beröm av jessica. Fick t alla hörnenena, verkligen sådär riktig wow känsla på d, jag kan, hon kan, vi kan. så är verkligen taggad inför imon nu, måste ba plugga på LB:1 programmet lite XD
 
Men i alla fall så tog mamma stallet idag -taaack maaamiii<3... har inte gjort så mycke förutom typ nä jag vet inte ens, hahahaha.. men ligger o lyssnar på as go musik nu, ska nog se om jag kan hitta nån bra film eller nått o kolla på nu innan jag somnar, eller aa ska duscha innan o fixa nått tidsinställt inlägg så inte bloggen blir helt död om inte appen funkar.. yaya, ska dampa vidare lite men kan ju inte va så kul för er o sitta o läsa allt såånt :*
 
GOOONATT trorjag :)))
 
gååår i mins hörlurar 24/7 så gryyymm
 
 
 
gaaaammaaalbiiild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0