Bussen

Tjo, sitter på bussen med Emelie nu, påväg t skolan. Kunde inte somna igår kväll så e hur trött som helst. Men iaf tänkte berätta om gårdagen nu.

Red ut med Anna (en som precis har stallet upp hos oss typ), vet inte hur länge vi va ute men säkert 1 timma eller mer. Caramis va hur galen o pigg som helst, stog nog minst 10 ggr på bakbenen. Blåste ju som in i h*lvete oxå så trodde ju fan att nått träd skulle välta. Men va mest skritt o lite travsträckor då o då sen en galoppsträcka som hon verkligen taggade iväg. Hade som tur d starka bettet annars så hade jag aldrig fått stopp på henne. Yaya, sen så fixade jag stallet oså kom Emelie. Vi gjorde väll inte så mycke på kvällen. Eller aa käka o typ kollade lite på en film som mamma, pappa o lillsyrrorna gjorde. Sen så gick vi upp o gjorde iordning oss o duschade. Just d jag bakade kakor igår oxå innan jag red, typ nonstop kakor xd har dock inga bilder på dom efter dom vart i ugnen men aa.

Men idag så går jag i skolan t typ 3 o sen vidare hem o käka o typ plugga eller nått, tror d blir t o rida i manegen eller nått senare ikväll. Vet inte riktigt då jag inte snackat mä mamma om d. Men behöver verkligen träna på LA:P1 programmet då jag inte kan d o ska tävla d nästa helg...... Haha aja, man måste ju starta första gången nån gång... Haha tror Emelie typ sover på bussen nu.. Men aa ha d, mer upd sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0