Hemma

SHIT va bra Caramis gick t slut idag aso. fick verkligen dendära känslan man vill få till. dock så va hon väldigt lat o seg, bråkade nångång i början med högerslutan men sen gick det super. Fick henne t en lugn o samlad trav och galopp. Även skritten funkade super. så tummen upp för detta ridpasset. Måste dock rida igenom LA:P1 programmet ett par ggr nu under denna veckan så att d sitter t på söndag. 
 
Jag o mamma har antagligen även bestämt Med Sussane (en som vi va uppstalled hos innan) att vi kanske ska komma bort t dom på torsdag oså ska jag rida o så blir d antagligen en fika också. Ska bli kul och träffa dom igen!! va la typ 3 år sen eller nått... 
 
Men i alla fall så blir det t o plugga nu ikväll. Har ju trots allt engelska prov på torsdag o vill få bra på d för en gångs skull. så ska allt se t o plugga nu i tid. Ska även se om jag kan få pluggat lite svenska o so nån dag härpå för har ju prov på d oxå, fast nästa vecka.
 
Tänkte ta mig lite tid o göra ett par tidsinställda inlägg sen oxå så att inte bloggen typ står helt stilla o dör imon ;) haha, kan vara bra! nä men nu ska jag ta o plugga så jag får d gjort! ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0