Plugghäst...

Ridningen igår gick as bra. Red i sommarhagen där ett hinder stog framme så hoppade lite o längde traven mycke. Hindret låg la på 70 t slut då jag Inte vill pressa henne något inom hoppningen. Sen så skrittade vi la ut i 20 min eller nått. Sen så när jag kom hem igen så va d bara t o byta om o åka iväg för skulle sova hos Moa. Åh så sällan jag är med henne. Men fick pratat av mig en del så d va skönt <3

Men iaf så har dagen gått rätt fort, hände inte så mycke heller. Men nu måste jag sätta mig o plugga som in i.. Vet inte vad, men har prov imon, o tror jag typ har 2 nästa vecka o sen ett veckan efter eller nått.. Jaja, måste ta ta i d iaf. Så vi hörs sen:)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Finisar! <3

2013-04-12 @ 20:34:58
URL: http://paulinaekvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0