Sanningar om mig

- jag är faktiskt inte vart kär eller så i nån på hur lång tid som helst nu, hur könt som helst!
 
- det går verkligen hur bra som helst nu med Caramis, på både träning o tävling!
 
- Jag satsar ALLT nu för att kvala nationellt inom dressyren med Caramis.
 
- jag älskar att dansa men är inte speciellt bra på d...
 
- jag skäms jättelätt över saker som inte ens e pinsamma, haha vettefan varför XD
 
- jag tror jag typ e ovänn med en som bettyde väldigt mycke för mig ett tag iaf, men allt ba rasa....
 
- jag lyssnar alltid på musik när jag e på dåligt humör.
 
- många tror jag e as bortskämd bara för att jag har häst men igentligen får jag inte alls mycke, förutom att jag e ute o tävlar nästan varje helg. typ mer SÄLLAN jag får grejer.
 
- mitt sjävförtroende går väldigt mycke upp i ner, beror mycke på folket runt om mig o va dom säger om mig..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ju också häst oså aa, och folk tror jag är värsta bortskämda tjejen men som du jag får typ aldrig andra saker som pengar oså då jävla segt men hästarna kostar mycket..

Svar: aa sant ändå :)
Elin Klenfeldt

2013-04-18 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0