Tisdaaag

Tjo alla, vet har inte upd i 2 dagar nu o sa att jag skulle göra d..

Men iaf så va jag ju med och hjälpte till på stora höga Rk på tävlingen i söndags (bohuscupen kval 1 eller va d heter) jag kom dit vid halv 2 och skulle avlösa o stå vid framridningen. Kommer dit och vet inte vilka hästar som e inne, har ingen svartlista eller något. Fick la en riktig lista efter typ 1-2 timmar?!?! Seriöst sjukt pinsamt o stå där o knappt veta vilka hästar som får gå in o rida fram?! Man måste ju ändå ha någon koll om man ska stå där. Sen så hade ingen funktionär där nån väst så ingen kunde se att man va d? O sen så satt d la typ 5 stycken inne i kafeterian o gjorde inte ett jävla piss när jag mamma o min lilla syster gjorde i stort sätt allt för att ingen annan hade skrivit upp sig. Dom kom inte o frågade varken mig, mamma, Linn eller domarn o överdomarn om dom ville ha nån fika, dricka eller mat utan det va man tvungen t o göra själv. Vi fick tjata t oss att nån skulle komma o ta över min plats en stund så jag kunde få gå in o värma mig. I slutet va jag så jävla frösen så jag vet inte vad. Hade sjukt ont i huvudet och mådde bara sämre o sämre. Så vill lägga en STOR FET JÄVLA DISS t stora höga Rk!!! Seriöst SISTA gången jag ställer upp för dom. Kan inte ens ta emot kritiken dom får eller ett jävla skit. När jag kom hem så frös jag som ett jävla as och hade feber, min lilla syster va sjukt hungrig då hon bara hade fått 1 korv och ville ha mer men d fanns inget. Seriöst har nog ALDRIG vart på nån sämre anläggning, va så sjukt jävla pinsamt o vara där! Nä men nog om detta nu.

Sen nu så har d typ pajat något med våran el eller nått så bara några kontaktutag funkar o vi måste använda vedspisen osånt för o ha värme osv. Dööö, kan ju inte ens duscha. Aso lml typ <333333 eller. -.- men mamma e iaf i skolan just nu o hämtar böcker t mig oså. Men ska ta o göra något nu, så vi hörs senare. Puss o hej leverpastej

BTW är d nån som vill se videon sen i lördags?! Dock så red jag ju fel väg en gång men ändå? Kommentera isf!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa

2013-04-09 @ 16:29:25
Postat av: Emma och Paulina

Vi vill :D

2013-04-09 @ 16:29:47
URL: http://emopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0