Bilen

Sitter i bilen mot kärra nu. Träningen gick faktiskt riktigt bra och cicci har fotat lite så kanske kommer upp nån om d blev nån bra, fast imon då. Jävlar va jag e taggad för tävlingarna, börjar känna mig riktigt redo för detta nu och vill ta massa placeringar och kvala nationellt i dressyren! Massa mål detta året inom dressyren. Men i alla fall efter träningen så släppte vi av cicci i kareby och åkte hem. Caramis fick gå ut i hagen och jag sprang in och duschade osv. Hann knappt göra nått, hehe men ska platta håret o sminka mig oså hos Gwenn, hihi åh ska bli kul ikväll ;) så ja nu sitter jag i bilen mä mamma o dunkar musik. Imorgon ska jag rida igenom ponnyallsvenskan programmet, måste få det att sitta som en klocka nu. Weej, oså på söndag så är det programridning på gunnesby och alla ska va knoppade och välklädda eftersom vi tydligen ska ta kort också till hemsidan ;) haha hoppas inte bilderna blir förjävliga på mig bara.. Hehe, men det blir som det blir i alla fall :) men hoppas ni får en bra kväll för det kommer jag få, slänger säkert in ett eller nått mer inlägg senare så ja.. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0