cha cha bloggäään

haha oseriös rubrik XD.. När jag kom ut i stallet förut så va allting klart O.o så jag fixade lunchpåsarna som skulle fixas imon så d är klart. haha efter det så gick jag in och snackade skype mä cicci i typ en timma eller nått och nu efter d har jag bara kollat på jockibois "sagan om jockeboi del 2".. åh, skulle nog inte klarat att gå igenom allt det han har gjort.. sjukt starkt utav honom och våga lägga ut det oxå! men i alla fall så ska jag nog gå ner och se om det finns något och äta och sen snacka skype mä andreas om inte nån mer? haha, har vart rätt tråkiga och korta inlägg men har knappt nån inspiration så ni får stå ut, men håller på med ett långt inlägg i alla fall, men har ingen aning när det kommer upp. imorgon så har vi antagligen håtimma första lektionen så får kanske sovmorgon oså har jag typ 3 lektioner efter det så d är chill! slutar även 10 över 1 så e nog hemma vid 2 om jag hinner mä bussen och cicci ska antagligen med för hon ska mä t vena när jag tränar så blir det lite snack om praoen ;) åh, längtar redan haha! efter träningen så ska jag nog dra mig ner t kärra och sova över hos go vän (Gwenn) haha ;) så det ska bli kul, saknat henne sjuuukt mycket! men ska nog dra mig ner och se om d finns nåt käk! kommer nog ett t inlägg senare så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0