Cicci suger :)

Sitter i min säng med cicci och snackar skype med Oliver. hahah, dom typ dampar XD. fast nu skulle han typ duscha eller nått så vi sitter o ringer massa randoms ;).. heheh, så om ni inte har något o göra så kan ni ringa mig på skype eller snapchata eller smsa eller kika mig eller nått.. hahah blev väldigt mycket "eller" nu.. men iaf senare så ska jag till rogstorp och hoppträna för christian begtsson, ska bli kul eftersom jag intr gjort det innan. ska se om jag kan få mamma till och filma lite ;) får väll se vad jag hittar på ikväll men aa. hittar väll på nått ;) kommer verkligen unte på något o skriva D: men ska ut i stallet nu, pushäj :))))))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0