dagen

Red både Caramis och Myran på åkern förut och båda två va som stuttsbollar och extremt pigga! Men som tur va satt jag kvar, som vanligt haha! Efter det så fixade jag hela stallet och nu sitter jag inne o kollar på tv samtidigt som jag bloggar. Ska snart upp i duschen. Cicci kommer även sen nångång, ska bli kul för det va ett tag sen o har saknat henne ;) snackar även Spanien resa mä mami o papi, hehe längtar redan! Men ska nog skynda mig upp i duschen nu oså.. hehe, jag o cicci på bilden....
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

På din förra blogg skrev du om en häst som hette Kasper tror jag som var din, har du inte kvar honom eller har du sålt honom? PS. Kul att du har börjat blogga igen! :)

2013-02-11 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0