Första inlägget!

 
hej, eftersom nåra kompisar till mig har tjatat en hel del på mig o skaffa blogg igen så har jag gjort det, men i min blogg komer ni få läsa om vad jag gör på vardagarna och varje framsteg och även kanske "bakslag" jag och Caramis gör. Men tänkte i alla fall berätta lite om mig och Caramis.
 
Jag är en tjej på 14 år (15 om en månad typ) 164,4cm lång, bor på en gård i kode och spenderar nästan all min fritid i stallet annars så med min kompisar. Går i skolan som d mesta gör i min ålder? bor ihop med min mamma, pappa och 3 syskon. Är ute och tävlar i stort sätt varje helg med min ponny Caramis som vi är fodervädar på. Har även 3 till hästar, en liten busig 2åring som Heter Qianti, som jag kommer rida in senare., en 5årig welsh cob som heter Linner Myrddin (Myran) som tyvärr ska tillbaka till ägarn denna veckan då jag inte har nån tid för han :( och en liten b-ponny skimmel på 7 år som ajg ridit in men som vi lånar ut till mammas jobbarkompis dotter som e ute och tävlar henne en del och vidareutbildar henne. Har även 1 kanin, 1 hund och 3 katter. XD
 
Caramis är ett fux sto på 1,37m hög (c-ponny), tävlat henne upp till ponnyallsvenskan programmet men har vinst i LA:1 reg i dressyr och tävlat henne upp till LB i hoppning men placering i LC. Har haft Caramis i lite mer än 1 år nu och vi har haft en resa tillsammans som har gått vädigt mycket ner och upp. Eftersom jag bara va hoppryttare ifrån början när vi fick hem Caramis så har jag inte riktigt haft några mål innom dressyren men vill ju komma så långt det går inom och hoppningen så har jag haft GP-PONNYN som mål och det är något jag verkligen vill satsa på just nu. Så nu på våren så ska jag kvala gp-ponnyn och tävla div.1 i dressyren.
 
Kommer inte på något mer just nu men det är bara att kommentera om ni undrar något!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad är det du har på din hals?
Fin blogg! :)

2013-02-13 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0