Gomorgon

Har legat i sängen i kanske en timma vaken nu... Inte orkat gå upp tidigare men funderar på o göra det nu..fast nja. Skulle nog kunna sova bort hela dagen idag XD skulle egentligen vart mä en idag men d sket sig så får väll typ va i stallet hela dagen eller nått, vettefan va jag ska göra :) men blir la t och äta glass osånt hela dagen, haha fet jag vet.. Får la ta och rida en pigg Caramis på åkern eller nått oxå för går ju inte och rida ut henne... Haha men jaja. Filmen jag såg på inatt va la sådär, snackade mest om sex osv, hahah. XD men om jag inte hittar på något så får jag väll typ ta o kolla film mä syrran eller nått ikväll oså aa :/.. Men i alla fall så ska jag nog ner o käka frukost nu o sen ut i stallet så vi hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0