Häjjj typ:))))

Red ut mä täcke o allt på Caramis, åh hon va hur lugn o mysig som helst! Haha tror aldrig hon har vart sån ute innan. Haha, fick dock kämpa en hel del för att få in henne ifrån hagen, hon ställde sig på bakbenen och sparkades, som vanligt men jaja, hon kon t slut 😝 fixade stallet efter det och sen gick in och satte mig vid tv:n.. Seriöst är hur sjukt trött som helst nu, skulle kunna somna närsom, hehe. Imon ska jag va mä Olivia kanske nån mer vettefan, Olivia kanske skulle sova här om vi inte skulle sova hos henne eller nån annan, haha känner att jag har väldig bra koll på vad som händer.😉 Ska även på dressyrträning halv 5, segt men behövs... Men ska nog dra mig in i duschen nu, haha bilden är från när cicci va här.. Ser helt mongo ut men bjuder på d!!!!


Kommentarer
Postat av: CICCI THE KING

AHHAHAHAHAHA den bildeeeeen , min goshi<33333

2013-02-14 @ 21:44:26
URL: http://baracicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0