Hoppträningen....

..gick sådär. Hon va rätt seg, stannade ett par gånger, men hoppade en 4 kombination på ca 90cm. Framsteg ändå för att knappt ha hoppat en 2 kombination på 50 typ.. Men jaja, det kan inte alltid gå bra. 😉 Men Christian sa att jag skulle träna på och få fram henne direkt för det jag gör. ska verkligen ta åt mig d han sa till på söndag då jag ska till gfrk på en pay'n jump som jag ska hoppa 80-90 cm! Men sitter i alla fall i bilen nu påväg hem, eller aa mamma e inne på Ica och köper mjölk xd haha, men när jag kommer hem så ska jag mocka klart o fixa höet och kraften. Sen ska jag nog in och sätta på en film o sova tidigare eller aa vi får se hur det blir med det, haha! Men ska se om jag får nån inspiration för bloggen så jag kanske kan göra ett lite längre inlägg ikväll som vi får se om jag publicerar de ikväll eller imon.. Men jaja, kommer inte på ett skit just nu, hehe.. Hörs senare 😘 älsklingen på bilden, och emilina som tagit bilden som ni kan hitta på emilinafoto.blogg.se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0