Sämsta updateringen..

MEN jag har vart sjuk. Inte mått alls bra, gick inte ens ut i stallet igår. Mamma fixade hela stallet, mockade, tog in hästarna osv. Åt nästan ingenting igår heller, fast d brukar jag inte göra ändå XD har inte gjort nått dom senaste dagarna, typ bara legat i sängen eller kollat på tv. haha, men har i alla fall ridit Caramis nyss och jävlar va fint hon gick. Hämtade även lite saker som kommit på posten från hööks, mamma hade beställt ett par ridskor till sig, vita överdragsbyxor och en gogue. Så red med goguen så ska börja rida mä den halva rispasset nu så kommer hon gå super till slut! Va lite jobbigt o rida bara för att d va först en som longerade när jag kom in o sen gick den o sen typ 5 min efter d så kom d en till. -.- så fick rida på en volt hela tiden typ. Men vi hörs senare för e hemma nu o Caramis ska ut i hagen. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0