Spk

K: På din förra blogg skrev du om en häst som hette Kasper tror jag som var din, har du inte kvar honom eller har du sålt honom? PS. Kul att du har börjat blogga igen! :)-Anonym

S: outsider (Kasper) va min syrras häst men när hon typ tappade intresset för ridningen så började jag träna och SMÅTT tävla han. Gick ju inte speciellt bra sen så ville jag ta vara på min ponnytid och Kasper är ju 1.53 alltså typ 5 cm för hög.. Han va rätt svår i ridningen och behövs ridas rätt för att må bra. Först så lånade vi ut han runt ett halvår och under den tiden så hade han blivit riden åt helvete fel.. (Hoppas inte hon som hade han läser min blogg bara......) så första rispasset jag satte mig på han så började jag serri gråta.. Fick en sadel av Isabell som hennes häst inte kunde ha eftersom hans sadel hade legat o skavt på han... Han lyssnade o gick lite bättre med den.. Efter 1-3 månader tror jag så sålde vi han till en som tog hand om travare och red till och bara såg till så dom hade allmänt bra. Så tror faktiskt Kasper har det som bäst nu, eller aa får hoppas det i alla fall.. Saknar min bäbis enormt mycket bara :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0