trött på livet

seriöst så sjukt trött på allt och alla nu. t och med mig själv. Kan må så sjukt dåligt vissa kvällar pga massa skit som hänt. kan stänga in alla känslor och allt som hänt ba så utan att någon ens märker d. Stör mig nått ENORMT mycket på folk som går på personer utan anledning. haha varför ens? serri palla. varför ens sitta och snacka en massa jävla gojja om personer som man inte ens känner? haha patetiskt ju. folk går och myttar en massa skit hela tiden, går säkert en hel del skit om mig mä. orkar inte mä när massa ska hålla på och leka med ens känslor. helt serri så vet jag knapt vilka som går att lita på längre... folk har hållt på och drivit mä mig för mycket så vågar inte lita på folk lika mycket längre, e la typ ba max 2-3 personer jag kan lita på och kan kanske inte ens berätta allt för dom... eller jo, 2 st av dom iaf. sick ändå. trött på att ta emot en massa skit, bråka mä folkt o allt vad som nudå än händer i mitt liv. Har fått så sjuuukt svårt och få känslor för nån och när jag väl får det för nån så släpper jag den direkt ändå för vill inte bli sårad. igen... Har även blivit sjukt lätt irriterad, lätt för att bli sur som jag ty aldrig va förr. Blir mycket lättare sårad och tar åt mig SJUKT mycket av vad folkt säger, har sjukt dåligt självförtronde för det också. Bråkar med mina föräldrar konstant, gör vissa saker som jag egentligen innerst inne inte vill göra, stänger in mig på mitt rum varje dag när jag kommer hem, umgås inte med familjen, finns en hel jävla lång lista och rabbla upp så jag snart spyr på det. har knappt nån matlust längre så äter inte alls mycket vissa dagar, tvingar oftast i mig mat annars. vill bara spoola tilbaka tiden tills då man va liten och hade inga problem. Vet ärligt talat om jag bara kommit in i en jävligt lång och deppig period eller vad det är men tror det inte skulle vart riktigt såhär då... eller vet inte. ÅH, blir så trött på mig själv så jag bara vill slänga mig själv i en vägg eller bara slå ner nån. vill ba bort från denna världen, så jävla långt som det går.
 
Vet egentligen inte vart jag ville komma med detta inläggen men är så sjukt trött på livet, allt och alla så va bara tvungen att skriva av mig någonstans. orkar inte ens läsa igenom detta igen så ja om d är helt konstigt nånstans så vet ni varför.
 
men vill i alla fall tacka alla mina fina vänner som står mig närmast för att dom finns för mig när jag mår dåligt (eller aa oftast).... 
 

Kommentarer
Postat av: Blubb.sablubb

låter inte kul det du går igen har själv got igenom det för inte alls länge sen. man hoppas ju alltid att ens vänner finns där för en men det gör ju dom alltid inte. jag lovar dig att allt kommer att bli bättre, kanske inte i morgon, men det kommer att bli bättre. om det finns något jag kan göra så är jag villig att göra det. vill inte att någon ska må dåligt.

2013-02-27 @ 23:22:56
URL: http://www.nattstad.se/blubb.sablubb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0