3hästar

Har vart på 3 hästar o köpte nya ridstövlar, handskar, vita ridbyxor, hästgodis, nånting för Caramis man (hon kliar av sig den typ), typ så slicksten godis o benskydd.. Tror inte jag glömt något men kommer bild på d senare om jag får kort på allt.

Dagen idag har vart rätt bra faktiskt.. Vaknade vid 6 typ av mig själv?! Haha whaaat, brukar aldrig gö d typ.. Men så gick in o duschade oså.. Så fixade jag mig käka frulle (första gången typ???) oså typ platta håret o bla blaa bla.. Så drog jag mig t skolan o började med att jag glömde idrottskläder -.- haha wäääjjj, men så jag o Hanna gick ut på promenad medans alla andra spelade volleyboll tror jag. O sen rullade dagen på som vanligt fast fick gå en timma tidigare ifrån sista lektionen så d va chill, kom ju hem 1 timma tidigare oxå :D

Finns la inte så mycket mer o skriva om d.. Men senare blir d iaf t o rida Caramis i manegen på sthrk.. Så blir det ett hårt dressyrpass med många skänkelvikningar o samla henne o massa. Vill ju få henne o gå som en klocka nu innan div1. Men d blir nog super hoppas vi på.

Men är snart hemma o ska plocka in saker o en massa så vi hörs senare.. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa bild på det du köpte?

2013-03-27 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0