Bussen

Sitter på bussen och är så sjuuukt trött.. Kan alla engelska glosor men tror vi hade nåra verb också D: har så sjukt mycke läxor i engelskan hela tiden... Sjukt ändå, för jag går ju ändå i 8:an oså har jag 2 dagar t 4... Men whatever, får la stå ut, blir antagligen värre i 9:an...

Gårdagens ridning gick som en j*vla bergodalbana och jag va verkligen inte på humör. Caramis började bråka mä mig dirr så mitt humör ba åkte ner, då jag inte va på bästa humöret innan heller. Kunde knappt få henne t o skritta utan att hon taktade iväg eller stressade eller började småtrava... Men tränade även på galoppen i LA:1 och ponnyallsvenskan programmet och då gick hon hur bra som helst t slut! Så både nöjd men ändå inte.

Idag blir d också t och åka t manegen o rida om d inte är bra väder ute sen som d ser ut och bli, så antingen utritt eller dressyrpass. Får se sen.. Men ska ta upp o kolla verben nu så hörs sen! Bjuder på mongobilderna,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0