I kode

Sitter o väntar på att min syrra o Marcus (hennes kille) ska komma o hämta mig så jag kan komma hem XD hehe, igår kväll så va jag mä Frida, va ute p träffa nåra en stund och köpte mat o sen så drog vi in och pluggade.. Vaknade vid 7 så vi hade bråttom t bussen. Dagen har la rullat på hyfsat fort, tror faktiskt det gick bra på provet för mig för en gångs skull så är väldigt nöjd. Åh så himla skönt o ha 4 dagars helg nu ;) eftersom jag har studiedag måndag o tisdag :D men måste ändå plugga lite eftersom jag har prov på onsdag o sen läxa på torsdag -.- men ska börja sköta skolan bättre så jag kan höja mig i betygen. Men är snart hemma nu så vi hörs sen! Ja o Frida på bilden (hoppas d är okej för dig att jag la upp den.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0