Kvälls food

Sitter o käkar kvällsmat forever alone... Kom hem ifrån hoppträningen vid kvart i 9 kanske.. Sen så har jag bara plockat in grejerna, matat Caramis, duschat o nu sitter jag o käkar samtidigt som jag bloggar. Träningen gick la sådär, kan ju inte precis säga att d va den bästa.. Måste lägga mer fokus på vissa saker, osv.. Orkar inte sitta o skriva en bok om d. Dagen har rullat på rätt bra idag iaf. Skrittade fram en häst o sen skrittade jag av en, har putsat läder, soppat stallgången, mockat hagar, fixat ett antal hästar, släppt ut och tatt in en hel del hästar o säkert en massa t men inte va jag kan komma på nu.. Som ni ser nu så har jag sjukt mycket att göra på dagarna därav blir d dålig bloggning.. Men jjaja, ska nog gå o lägga mig nu, så vi hörs imon med bättre upd, puss gonatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0