Mot skolan

Sitter på bussen påväg t skolan.. Åh palla, har matte prov sen o dirr efter skolan drar jag ner t kärra o ska träffa go vän ( Gwenn ;) så hoppas på att mamma hinner ta stallet annars så får jag åka hem lite tidigare.. Men så ser min dag ut idag o Caramis får stå.

Men tänkte berätta om gårdagen nu.. Började med att jag blev väckt vid typ halv 9 eller nått men kom inte upp förän 9 XD så åkte vi t Bosses så köra jag upp sista uppkörningen alltså typ mer på landsvägar. O d gick verkligen super så har ba provet nu!! Sen drog vi hem käka oså bytte om. Så drog jag ut fixade Caramis, knoppa, borsta. O allt... Så åkte vi t stora höga Rk o träffa isa o Frida där. Så va d ba o lasta av o rida fram. Hon va hur lugn o allt på framridningen så va jätte nöjd. D enda jag fick öva på när jag ridit klart va för att få ihop henne mer samlad o skänkelvikningar. Sen så åkte vi hem o gjorde mat. Tväääär gooottt, hehe... Sen så somnade jag as tidigt mä mobilen i handen typ? Hahahah

Inlägget kom inte upp i morse så d kom upp nu ist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0