NO

sitter på no lektion och gör ingenting. har vekarie och vi har inte ett jävla skit så vi fick göra nått valfritt :D Så vi sitter o typ dampar snapchat, hehe.. vid 4 så äre sista moppekursen så har jag bara 2 körningar kvar så d ska nog gå bra :)))) Men tänkte berätta va jag gjorde i måndags och i tisdags XD
 
I måndags så skrittade jag ut på Caramis en sväng, fixade lite i stallet oså duschade o sen drog t moppekursen. Efter det så mötte Cajsa mig i kungälv och hade en as go kväll/natt med henne. I tisdags så drog jag och Cajsa ner och köpte hårfärg t hennes hår. så när vi kom tbx så slingade jag och färgade utväxte, blev la sådär då hon hade väldigt mycke utväxt... hehe. mamma hämtade mig lite innan 3 och så va d bara hem en snabbis och fixa Caramis och sen dra på hoppträning för Klas. Åharre vad bra han e!!!! har ju fått höra att han kan va rätt dum i munnen och att han kan va lite sådär taskig ibland men han va hur bra som helst! han gick tillbaka och rättade hela tiden så allt blev perfa! Ska till och med upp i en lite högre grupp nästa gången då inte tiden passar oss, så blir lite mera press osv men d ska vi nog klara av! är verkligen taggad inför nästa träning. Har nog aldrig känts såhär bra efter en träning, är verkligen super nöjd efter träningen igår! Sen så åkte vi hem, fixa stallet och in o plugga hela kvällen.
 
men vi hörs senare, pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0