Sista timmen som fjortis

Sitter o snackar mä cicci nu, planerar lite inför imon då jag, cicci, alle och Frida drar in t stan och käkar imon sen sover jag hos cicci :p så blir najs. Fast aa nu la vi på. Men ska iaf gå o lägga mig snart för ska upp hyfsat tidigt o släppa ut hästarna och sen rida ut. Och sen vid 11-12 nån gång så drar jag o cicci in t stan o möter upp Alexandra o Frida. Men dagen kommer bli super iaf!

Bloggade aldrig igår för att min app hade typ damp eller nått o sen idag så har jag inte haft nån speciell lust eller så. Men så kan d bli... Men iaf dirr efter skolan så åkte jag på dressyrträning och d gick hur bra som helst. Efter d så har jag bara vart hemma o tjockat mig mä pannkakor o glass, hehe tvär gott! Men ska fixa lite nu sen sova, så hoppas ba inte hela min fb blir spammad imon D: hehe men gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0