Soooon hemma

Vet att ni älskar min engelska :* hehe, har haft en as go kväll mä Gwenn o andra på gården.. Käkade typ kyckling tallrik, typ som kebabtallrik men med kyckling, haha as gott fast kebab e goare ;) men vi har typ vart lite överallt fast nä.. Men när vi kom hem t Gwenn så käkade vi nutella macka :**** nutella is my älskling <3 sen kikade vi t gwenns skola (min gamla) o typ hämtade lite saker sen så drog vi hem igen o typ chillade i typ 1-2 timmar eller nått XD o sen drog vi oss upp t gården o käkade o va mä lite gött folk ba :))) o nu sitter jag på bussen hem, så hämtar papi mig vid kodemotet. Sen så blir d la hem o käka nått sen pluggish.. Har ju matteprov o engelska verb som jag glömt i skolan.. Standard typ men ändåååå. Jaja, bjuder på min o gwenns fooood o en knaaas bild :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0